miercuri, 29 decembrie 2010

La multi ani 2011!

Mai sunt cateva zile pana la Anul Nou si implicit pana la startul  acestui proiect. Imi va fi greu pentru ca sunt invatat sa cheltui inutil. Fumez, ies des la o cafea si achizitionez alte bunuri/alimente cu usurinta. Sper sa pot sa rezist tentatiilor din jur. Sa reduc numarul de tigari si ar fi perfect daca as reusi sa renunt la acest viciu. Vom vedea.

Se poate sa nu mai postez pe acest blog anul acesta. Asa ca va doresc un La Multi Ani tuturor si dorinte implinite. La multi ani 2011!

2 comentarii:

  1. Buna. Felicitari pt decizie si un an nou bun, asa de bun, incat sa ti se indeplineasca proiectul. Si eu am fost in Anglia, tocmai ce am revenit de fapt, am stat un an si un pic, a fost ok, dar se putea si mai bine. Am venit inapoi sa imi dau licenta, si dupa, la toamna, poate plec din nou, sau iau alta tara la rand :) fr/ger/sp - de dragul diversitatii. Nu e simplu ce vrei tu sa faci, e faina anglia, da tre sa vii pregatit, mai ales moral, psihic, plus nu strica sa aveti niste bani seriosi la voi. Cat despre tigari, fie te lasi pe cont propiu acum, fie citesti cartea lui Allen Carr "In sfarsit nefumator", fie te lasi acolo, la 6 lire pachetu te lasi urgent, plus ca n-ai unde fuma, in baruri ma refer, si la ce vreme cainoasa e, nu vrei sa stai afara in frig.
    Bafta maxima, si ia forumurile de romani la cautat, citeste acolo cam cum sta treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit aceste amanunte, mi s-au spus; diversi prieteni. Ideea e ca la inceput indrumari si sfaturi le voi primi de la unu doi prieteni pe care ii am pe acolo.
    cu tigarile pentru mine e foarte greu. foarte greu. recunosc ca nu am deloc ambitie. multumesc pentru vizita si pentru parere. chiar am nevoie de parerile celor care au trecut prin ce vreau eu sa trec.

    RăspundețiȘtergere